1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1265087

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: jag kääner mig lite glad för att björklöven fick nobben i fin rummet kommande år. det är rättvisast så. om boobbisarna åsså hade fått leka med 5 millar som dom inte hade täckning för tror jag fan de hade legat 3p före löven. hoppas de får ihop ett dugligt lag inför nästa sässe nu bara. för tik´s skull är det mycket positivt att ha boobbisarna kvar i allsvenskan. för utlåning av spelare som man vill hålla i ett bra match tempo. visst man kan säkert låna ut till almtuna å löven lika gjärna men de killar som kanske ska lånas ut är juh typ det billigaste + en målvakt ibland även de killarna vara viktiga i ett lagbygge tex framtidslöften eller "brunka" killar som man vill se stannar inom föreningen. det är lättare att få folk att trivas om dom slipper resa 20-30 mil till träningar...


jag hoppas alltså att detta öppnar för owuya hans inhopp ifjol gav mersmak!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
... så fattar jag inte varför folk säger brunka? :< eller brunkare.


Det betyder ju faktiskt inte att de kämpar mycket utan att de ofta sitter på skit huset och runkar.

Bajsrunkar med andra ord.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer