1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614710 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 126692

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Jo, om man ska kritisera något efter 4 raka så är det tekningarna. Inte bättre än i fjol direkt. mest anmärkningsvärt är att TIK ofta förlorar första tekningen när de börjar spela PP, helst om den är i anfallszon.

Men va fan, kunde dom teka oxå skulle dom bli för överlägsna :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.