Om man tröttnat på hockeyn och spelare och arenor och ramsor och säsongen har inte börjat så man kan inte klaga på nya tränarna än, då kan det behövas något annat på is. Varsågod. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att sälen är ganska busig imorgon men alla blir snälla med varandra till slut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om man tröttnat på hockeyn och spelare och arenor och ramsor och säsongen har inte börjat så man kan inte klaga på nya tränarna än, då kan det behövas något annat på is. Varsågod. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att sälen är ganska busig imorgon men alla blir snälla med varandra till slut.