1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268135

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy:
"Ja ni har verkligen en bra tränare nu, ni ser giftiga ut. Men frågetecknen är väl hurvida målvakterna/defensiven sköter sig. Timrå Red Eagles blir att räkna med."
(spud inne i Modoboken)

Nu håller helvetet på att frysa till is, domedagen är nära....spud talar positivt om TIK!

Eller är det så ironiskt att inte ens jag kopplar?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Icing-Ove skriver ju detta: "Timrå ser helt klart namnstarka och balanserade ut och Perra passar nog bra in där."

Dom har nog höjt sin ironi till oanat höga nolaskogsnivåer!
Det är vad jag tror.

Sv: Silly Season 10/11
Ja visst får det gärna bli en tradition att man får ett nyförvärv pressenterat på premiären ? :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...