1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268141

Sv: Apropå nånting...
Jag låg o funderade litegrann i natt o jag har en hypotetisk fundering.

Tänk om, jag säger tänk OM, vi missar slutspel med Perra som ny tränare o med de spelare som vi anser nu vara riktigt bra o Modo med Challe lyckas gå till slutspel o dessutom med marginal o med frejdigt spel, stabilt försvarspel o bra coachning genomgående.
Vad gör man då? Ber man Ambroo komma med Magnum 44 o pricka in ett nackskott? Blir man inlagd på nån psykiatrisk klinik tillsammans med mikenomad?
Hur bra skulle man må på en skala, OM detta skräckscenario inträffar?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Mycket värre om HV71 når orättvisa framgångar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...