1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268163

Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: Pyrret säger själv att han kommer att fatta beslut snart. Det låter bra det för kommer han skriva på för Timrå så kommer julafton tidigt i år.
Själv gillar jag hårda paket och även om tomten är ett Timrå fan i sin rödvita dräkt så kommer inte Sonnie finnas under granen om Pyrret vill hänga i E-ON i år.
Lösningen på "the Sonnie situation" kan då komma att finnas utanför föreningen.
Om inte Tomten klarar av det paketet så får vi väl hjälpa honom!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Redberry:
Ja, då ser TIK helt klart namnstarka och balanserade ut, men har TIK tillräckligt med galningar för att kunna ro hem guldet?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...