söder över: Jo, det håller jag med om. Mikko var helt otroligt bra offensivt. Men en backs främsta uppgift är ju att vara bra i egen zon. Och där var Caslava överlägsen. Men jag håller med dig, Mikko var bland dom bättre backarna vi haft. Men jag håller ändå Petr högre
Redberry: Pärra tror jag kommer göra en riktigt bra säsong iår, om han får klara sig undan skador vill säga. Hirscho kommer klara sig bra. Mycket tack vare Pikka. Röymark vill jag verkligen inte ha som center. Det känns inte stabilt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Redberry: Pärra tror jag kommer göra en riktigt bra säsong iår, om han får klara sig undan skador vill säga. Hirscho kommer klara sig bra. Mycket tack vare Pikka. Röymark vill jag verkligen inte ha som center. Det känns inte stabilt.