Blizzard: Tröjorna var riktigt snygga. Det vita stället i särklass! Någon som har koll vilket som blir hemmaställ? Nog ingen risk vi får höra det här i år.. =)
"...men återigen jackorna, vi måste få nya jackor, vi blir trackade hela tiden..."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"...men återigen jackorna, vi måste få nya jackor, vi blir trackade hela tiden..."