Jimmys omdöme om Rahm: - Jag tror Robin blir förstemålvakt i vinter. Han hade ganska låg status när han kom till FBK men fick en rejäl genombrottsäsong och är ytterligare ett kvitto på Erik Granqvists pricksäkerhet. Robin har bra storlek och bra teknik i grunden. Är numer bra tränad och stod upp bra förra säsongen då Karlsson var skadad. Bra i slutspelet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jimmys omdöme om Rahm: - Jag tror Robin blir förstemålvakt i vinter. Han hade ganska låg status när han kom till FBK men fick en rejäl genombrottsäsong och är ytterligare ett kvitto på Erik Granqvists pricksäkerhet. Robin har bra storlek och bra teknik i grunden. Är numer bra tränad och stod upp bra förra säsongen då Karlsson var skadad. Bra i slutspelet.
Vilken jävla klantskalle. Inte Jimmy alltså...