T T: Finns det någon " Ledare " i klacken som är över 22 då ? :s
Inlägg: 1270368
Svarskommentarer
Sv: Ståplats/klacken
Snelhest131: Jasså har vi en ledare? jag har aldrig märkt av nån iallafall. Bara när Tobbe D drar igång lite...
Sv: Ståplats/klacken
Snelhest131:
Rikard är väl åldermannen! Född 85!
Rsklm kanske är yngre!
Stewie Griffin vore nåt!
Rikard är väl åldermannen! Född 85!
Rsklm kanske är yngre!
Stewie Griffin vore nåt!
Redigerad kommentar