Hoppas att det även gäller dagens match. Jag är nämligen bortbjuden på middag klockan 16.00. Frågade min sambo lite försynt om jag absolut måste hänga med. "Vad tror du?" Svarade hon :/
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas att det även gäller dagens match. Jag är nämligen bortbjuden på middag klockan 16.00. Frågade min sambo lite försynt om jag absolut måste hänga med. "Vad tror du?" Svarade hon :/