Uno Gordon: Njae, ytterligare ett tecken på mognad. Minnet sviktar. Dock körde jag ju varje september från 2001 frasen 'Det blir Hallins år i år!', just efter träningsmatcherna. Sen fuktades krutet betänkligt när väl serien drog i gång. Men: jag har alltid gillat Hallin. Och jag gillar verkligen att han är tillbaka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men: jag har alltid gillat Hallin. Och jag gillar verkligen att han är tillbaka.