ernie eagle: Om Huss ställer upp behövs det antagligen ingen fler än spelarna i båset. Du har sagt snart 10 ggr att du aldrig ska lägga ett finger med i suppematchen, har du ångrat dej??
Det ska bli intressant att läsa Maddes svar på detta :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har sagt snart 10 ggr att du aldrig ska lägga ett finger med i suppematchen, har du ångrat dej??
Det ska bli intressant att läsa Maddes svar på detta :)