ernie eagle: Enligt vad jag har förståt utseede du dig själv till "coach", om de nu är så du vill kalla det.
Vad menar du med "bära hundhuvuden för vår insats.." Skäms du så mycket att du måste göra det eller? Du som verkar så duktig kan ju spela nästa match helt själv.. Av allt du sa till mig, så hade antingen mike eller Smokey sagt det före, du hade inget eget att komma med... Där förlorade du min respekt iaf.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad menar du med "bära hundhuvuden för vår insats.." Skäms du så mycket att du måste göra det eller? Du som verkar så duktig kan ju spela nästa match helt själv.. Av allt du sa till mig, så hade antingen mike eller Smokey sagt det före, du hade inget eget att komma med... Där förlorade du min respekt iaf.