GuRRa: Så vitt jag vet är det fortfarande jag, HH, Actionleif. Mats Edström och förhoppningsvis Madde och Conny Berglund som ska sätta oss ner och samordna oss inför returmatchen.
Middagsidén låter inte så dum, men hellre efter än före match.
Smokey: Jaga mig? Jag väntar på dig. Jag väntar.
Och visst, det roligaste som finns är "att slå vårt lag bestående av lönnfeta snubbar med 40-årskris, brudar, fanatiker och andra (i alla fall en del) som borde ha rullator på isen". Det absolut roligaste som finns, faktiskt.
Madde: Det finns inget att kritisera dig för, det är tack vara såna som du såna här matcher blir verklighet.
Jag: Hade mina färger varit röda hade jag varit Nummer 1.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Middagsidén låter inte så dum, men hellre efter än före match.
Smokey: Jaga mig?
Jag väntar på dig.
Jag väntar.
Och visst, det roligaste som finns är "att slå vårt lag bestående av lönnfeta snubbar med 40-årskris, brudar, fanatiker och andra (i alla fall en del) som borde ha rullator på isen".
Det absolut roligaste som finns, faktiskt.
Madde: Det finns inget att kritisera dig för, det är tack vara såna som du såna här matcher blir verklighet.
Jag: Hade mina färger varit röda hade jag varit Nummer 1.