Smokey: VADÅ!!!! avskräckande exempel förstår inget jag;))) men som man säger en TIK:are slår bässt från underläge, har ju tränat stenhårt med sommarträningen, och tittat på kapanen en ,,,öööh två matycher så formen är på uppgång, funderar bara på att försöka lura åt mig lite tejp som kapanen lindar sin klubba med så är jag omutlig,,,,tror jag,,,
Bara hoppas Huring tränat in bogserings tekniken lite bättre till returen, för den var rätt betalbar den,,,,mins bara inte vem han bogserade runt;))))))
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara hoppas Huring tränat in bogserings tekniken lite bättre till returen, för den var rätt betalbar den,,,,mins bara inte vem han bogserade runt;))))))