Abron: Jag känner dig o jag tror du kommer ihåg mig. Om inte annat så ifrån Arboga i fjol. Nu kommer jag förmodligen reta upp alla Timråbor, men jag dristar mig till att säga att det på Timrås seriematcher på hemmaplan är som mest 2000 Timrå-bor. Stordelen av publiken kommer från Sundsvall. Kan inte låta bli att undra varför det är på detta sätt. Är Timråborna mätta på hockey? Vill dom inte stötta laget?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan inte låta bli att undra varför det är på detta sätt. Är Timråborna mätta på hockey? Vill dom inte stötta laget?