Knylan: Ja, eller så är det för mycket ep-länkar eller för många kedjeförslag.
Vad gör alla ni som ifrågasätter aktuella diskussioner? Samlar ihop allt och skickar dem till Marcus eller finner ni bara en stor njutning i att ifrågasätta ämnenas värdighet?
Youtube-länkarna kommer sluta ramla in när någon annan gröt blir het. Starta något, kanske?
JimmyH: Om det är någon liten detalj som har minsta lilla chans att det skulle kunna vara positivt för stämningen och således kanske också matchresultate så är det absolut värt att utreda och värdera :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knylan: Ja, eller så är det för mycket ep-länkar eller för många kedjeförslag.
Vad gör alla ni som ifrågasätter aktuella diskussioner? Samlar ihop allt och skickar dem till Marcus eller finner ni bara en stor njutning i att ifrågasätta ämnenas värdighet?
Youtube-länkarna kommer sluta ramla in när någon annan gröt blir het. Starta något, kanske?