El Maco: Minnet säger mig att det var något klipp med någon inmarsch till You'll never walk alone. Jag var väldigt anti till introföreteelsen där på 00-talet. Numera tycker jag att den håller på att ebba ut av sig självt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
El Maco: Minnet säger mig att det var något klipp med någon inmarsch till You'll never walk alone. Jag var väldigt anti till introföreteelsen där på 00-talet. Numera tycker jag att den håller på att ebba ut av sig självt.
JimmyH: Jag ber om ursäkt.