1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1274232

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Enl omröstningen härinne så ska Valdix som 13:e forward ha platsen bredvid Corso i 2:a femman.
Intressant.
Någon måste skämta med mig aprillo.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Varför vi har honom,Jo.. vi fick inte låna några spelare av S-vall !
man har läst att han inte ens skulle platsa 1a 2a 3dje kedjan i Malmö.
För guds skull ta en av våra j20 spelare istället.
Detta år så mycket dåligt, att det inte kan vara sant, man undrar om man drömmer.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Den platsen är framröstad för Sonny om vi så ska behöva vänta till 31 januari.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: ä, räknas bara om han är kvar vid seriestart och ingen annan har värvats :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...