1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1274241

Sv: Silly Season 10/11
Patrick Polly: Jag tycker att klubben genom att förstärka juniororganisationen med två tjänster visar upp en tydlig viljeinriktning. Detta är förstås ett långsiktigt arbete och det är knappast realistiskt att vi kan ställa en juniorkedja på isen i elitserien redan nu.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
T T: Redan nu? Vi har haft hockeygym sedan -91. Vi har haft juniorlag sedan klubben startades så "redan nu" känns som en underdrift =)

Sv: Silly Season 10/11
Ja men i Valdix har vi ju fått in en långhårig hockeyspelare. Det har vi inte haft sedan Piros hehe

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...