Underskott även kommande säsong, då känns det ruttet och jobbigt ute i Timrå och E.on Arena så att säga. Då kan det vara slut på spets-spelare för ett bra tag framöver.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
250kg kärlek: Jag håller med dej ja.
Underskott även kommande säsong, då känns det ruttet och jobbigt ute i Timrå och E.on Arena så att säga. Då kan det vara slut på spets-spelare för ett bra tag framöver.