1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276235

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Vi har inte förlorat :) matchen är inte över, 3 hyggliga PP och vi kan vara tillbaka! men men ingen skam i att förlora idag. Om så skulle bli fallet.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå-Timrå IK
4-0 nu

Timrå är inte riktigt på Tårna, kanske kan vara bra med en förlust innan serien så man varit med om det också, så inte Timår dansar på moln när serien drar igång.

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Åkerblom i 6e, etc: Tycker bara så jävla synd om Åkerlund, äntligen får han chansen och så får han en sån här jävla skitmatch rent ut sagt. Helvete också..

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Verkar bli en rejäl kalldusch idag. Vi får hoppas det dom säger om genrep stämmer.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer