1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276317

Sv: Skellefteå-Timrå IK
T T: "Du ska också ha i åtanke att det är det första riktiga elitlaget vi möter den här säsongen."

Så med andra ord så krossade BIF ett div. 1 lag idag?;-)

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Ambroo: Man kan ju också dra upp att detta fantastiska SAIK torskade mot div 1-laget Björklöven häromsistens. Har de inte också förlorat mot Västerås nyligt? Försäsong är försäsong....

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Ambroo: Nyttigt med en torsk ikväll.
Vi har landat, blottat oss o är skrubbade i mittfåran.
På med jodopax o arbeta vidare det här sista dagarna så ska det nog bli bra till slut.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer