Hmmm! Vi är inte dom enda som fått pisk i genrepet. "Bottenlaget" Brynäs slog DIF med 0-5 i Hovet!
Ni som säger att vi vunnit mot bottenlag? Vem är det, egentligen, som tippar Brynäs och Modo i botten av ES? Är inte Modo alltid upphaussade före seriestarten??
Nu är inte jag skrockfull men många har ju sagt: "Höhöhö!!! En bra försäsong betyder en dålig säsong"
Om man ska se till det så var det väl tur att vi torskade nu då?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är inte dom enda som fått pisk i genrepet.
"Bottenlaget" Brynäs slog DIF med 0-5 i Hovet!
Ni som säger att vi vunnit mot bottenlag?
Vem är det, egentligen, som tippar Brynäs och Modo i botten av ES?
Är inte Modo alltid upphaussade före seriestarten??
Nu är inte jag skrockfull men många har ju sagt:
"Höhöhö!!! En bra försäsong betyder en dålig säsong"
Om man ska se till det så var det väl tur att vi torskade nu då?
En jäkla tur var det ju!