"Plötsligt minns jag varför elitseriestarten inte nödvändigtvis är den julafton man inbillar sig i augusti. Låt oss njuta av de sista återstående försäsongsdagarna. Snart sitter vi där och knaprar ångestdämpande och strösslar utropstecken härinne."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Plötsligt minns jag varför elitseriestarten inte nödvändigtvis är den julafton man inbillar sig i augusti.
Låt oss njuta av de sista återstående försäsongsdagarna. Snart sitter vi där och knaprar ångestdämpande och strösslar utropstecken härinne."
Att man aldrig lär sig. Precis så är det ju....