Challes alla personliga sågningar i all ära men jag reagerar verkligen på att han säger "DOM" istället för "VI" i intervjuerna numera, när han refererar till sitt eget lag. "DOM har inte vunnit så mycket dom senaste säsongerna", "DOM måste jobba bättre i defensiven" osv.
Gud vad nöjd jag är över att han är där han är. Den mediala cirkusen kan börja!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Gud vad nöjd jag är över att han är där han är. Den mediala cirkusen kan börja!