PPV innebär betalning. Ska jag behöva betala för att se Timrå eller? Är det så du menar? Fan heller! Här pyntar man så att det räcker för att se Canal+. Jävla skitkanal! Så då blev det AIK - SSK för min del...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
PPV innebär betalning. Ska jag behöva betala för att se Timrå eller? Är det så du menar? Fan heller! Här pyntar man så att det räcker för att se Canal+. Jävla skitkanal! Så då blev det AIK - SSK för min del...