superfalle: jag tror åsså björn s skulle funka bra där iaf då han spelar som just nu! alla inte så vassa skott som björn vaskar fram nu blir ju en baggis för sonnie att pilla in returer på!
sedan behöver man spela folk som har defensiva talanger med ihop med corso eftersom att han kan vara lite överslö på den tråkiga sidan av rödlinjen i mitten sonnie å björn spelar med mycket hjärta där!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
sedan behöver man spela folk som har defensiva talanger med ihop med corso eftersom att han kan vara lite överslö på den tråkiga sidan av rödlinjen i mitten sonnie å björn spelar med mycket hjärta där!