Har du bestämt dig för att det ska bli 1-5 eller? Låter fint det. Köper detta resultat alla dagar i veckan. Lite konstiga mellanrum mellan vissa ord där men det köper jag också. Ovanlig säsong denna. DJ Hemp inleder med två bortaresor. Ingen hemmamatch. Arenan är för kass. Trång och jävligt ocentralt belägen. Hör du det, Abron? : )
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har du bestämt dig för att det ska bli 1-5 eller? Låter fint det. Köper detta resultat alla dagar i veckan. Lite konstiga mellanrum mellan vissa ord där men det köper jag också. Ovanlig säsong denna. DJ Hemp inleder med två bortaresor. Ingen hemmamatch. Arenan är för kass. Trång och jävligt ocentralt belägen. Hör du det, Abron? : )