Timrå Icon: Är det jag menar. Det behövdes mycket tid för att komma tillbaka till den hockeyspelare han återigen är.
Lika jobbigt som det var att se Timos korta och stabbiga skär ifjol (iom att man vet hur mycket hockey det är i honom!), lika härligt och glädjande är det att se honom nu!
Han har fått jobba hårt och i rejäl motvind men aldrig gett upp pga sin kärlek till sporten. Hade han haft ofly hade de blivit Foppa av det hela så vi får vara väldigt glada att det gott så bra :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lika jobbigt som det var att se Timos korta och stabbiga skär ifjol (iom att man vet hur mycket hockey det är i honom!), lika härligt och glädjande är det att se honom nu!
Han har fått jobba hårt och i rejäl motvind men aldrig gett upp pga sin kärlek till sporten. Hade han haft ofly hade de blivit Foppa av det hela så vi får vara väldigt glada att det gott så bra :-)