Det är dagen efter årets första nederlag i Elitserien,men det är redan glömt och nu blickar vi framåt.. Synd att gårdagsmatchen skulle innebära att vi har tre viktiga spelare avstängda mot MIF imorgon,men jag tror att vi vinner 5-1 iallafall....MIF är ett uselt lag på bortaplan... Så kom igen TIK så åker vi ifrån stela gubblaget Malmö imorgon eftermiddag.. Lall On lall On..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd att gårdagsmatchen skulle innebära att vi har tre viktiga spelare avstängda mot MIF imorgon,men jag tror att vi vinner 5-1 iallafall....MIF är ett uselt lag på bortaplan...
Så kom igen TIK så åker vi ifrån stela gubblaget Malmö imorgon eftermiddag..
Lall On lall On..