Ambroo: Jag instämmer, jag önskar honom samma olycka som jag önskar Thörnberg.
På slutet har vi sett vårat lag vinna matcher och ta poäng trots att vi spelat dåligt. Nu har vi Axelsson och Hynning på skadelistan samtidigt som Robin Hood sticker till karriärdödarklubben. Jag tror inte att vi kommer att se några fler "fula" segrar på ett tag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
På slutet har vi sett vårat lag vinna matcher och ta poäng trots att vi spelat dåligt. Nu har vi Axelsson och Hynning på skadelistan samtidigt som Robin Hood sticker till karriärdödarklubben. Jag tror inte att vi kommer att se några fler "fula" segrar på ett tag.