spud: Kan väl hålla med om bilden STHLM-GTB, men att det är drag runt hockeyn vet jag inte om jag håller med om. Det skulle nog vara bätrre drag om dom hade ett lag som var yngre och som gjorde att det blev drag på plan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan väl hålla med om bilden STHLM-GTB, men att det är drag runt hockeyn vet jag inte om jag håller med om.
Det skulle nog vara bätrre drag om dom hade ett lag som var yngre och som gjorde att det blev drag på plan.