1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289612

Sv: Apropå nånting...
När kommer Bloggrins åsikt?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Åkerblom i 6e: Åsikt om vad?

Om du menar insamlingssnacket så är det vackert på många sätt och vis. Gräsrotsengagemang är en byggstenen i alla samhällen.

Men jag tror att risken att det bara stannar i en "jag kan skänka om nån fixar....."-diskussion så länge ingen fixar det.

Den som fixar det är inte jag. 

Att gå till supporterklubben med en rå idé och be dem göra allt jobb kan nog mötas av motstånd. Den som är mest driven för saken jobbar bäst.

Den/de som känner sig manad bör göra allt grundarbete själv och sedan presentera en färdig idé till supporterklubben som de sedan bara behöver sätta sitt namn på det och få det att rulla igång via nätet och matcher.

Inga konstigheter.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer