Fagemoney finns tyvärr med i mitt ena dreamteamlag. Självklart så måste man ha med en judas. Men snart får man nog byta ut honom då han säkert får en enorm formsvacka och Lulä dalar allt längre ner i träskmarkerna. Det blir säkert kvalserien om inte Fagemoney håller i målskyttet åt er!
Undrar hur det skulle ha sett ut i Lulä denna säsong om inte Fagemoney skrivit på det guldkantade kontraktet i mitten på våran kvalserie 2001-2002?!
Nä nu syr vi vidare på våra judaspenningpungar med de trettio silverpenningarna i! Glöm inte att tråckla in initialerna: L F.
Den 21/11 är det Fagemoneytifo i ladan..
Ha en trevlig helg!
Handen på hjärtat, pyyyssscchh(nationalsången) Norrlands!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fagemoney finns tyvärr med i mitt ena dreamteamlag. Självklart så måste man ha med en judas. Men snart får man nog byta ut honom då han säkert får en enorm formsvacka och Lulä dalar allt längre ner i träskmarkerna. Det blir säkert kvalserien om inte Fagemoney håller i målskyttet åt er!
Undrar hur det skulle ha sett ut i Lulä denna säsong om inte Fagemoney skrivit på det guldkantade kontraktet i mitten på våran kvalserie 2001-2002?!
Nä nu syr vi vidare på våra judaspenningpungar med de trettio silverpenningarna i! Glöm inte att tråckla in initialerna: L F.
Den 21/11 är det Fagemoneytifo i ladan..
Ha en trevlig helg!
Handen på hjärtat, pyyyssscchh(nationalsången) Norrlands!