Simmalugnt: han sa ju för något år sedan på frågan om han skulle tillbaka till timrå senare "ja vi får se, spelar dom i ES kan jag mycket väl hamna där" och att timrå spelar i AS är ju faktiskt inte helt ortroligt och rögle skulle kunna gå upp igen.....
Personligen tror jag Z gör en modin och gör Detroit till sitt rätta hem :/
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Personligen tror jag Z gör en modin och gör Detroit till sitt rätta hem :/