250kg kärlek: Messerschmidten säger att det nog borde heta break och inte brake.
Själv har jag också funderat på isens beskaffenhet i hemmaarenan, fast har kommit fram till att det nog mer beror på spelarens oskicklighet att kunna ta emot ett pass eller leverera en passning.
Den här nymodigheten med power break känns ändå som något väldigt onödigt som snarast borde avskaffas, ungefär som en ishockeyns motsvarighet till minimjölken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
250kg kärlek: Messerschmidten säger att det nog borde heta break och inte brake.
Själv har jag också funderat på isens beskaffenhet i hemmaarenan, fast har kommit fram till att det nog mer beror på spelarens oskicklighet att kunna ta emot ett pass eller leverera en passning.
Den här nymodigheten med power break känns ändå som något väldigt onödigt som snarast borde avskaffas, ungefär som en ishockeyns motsvarighet till minimjölken.