1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293162

Sv: Isen - en trolig orsak?

 Jag snackade med en av spelarna som var frustrerad över orkeslösheten, framförallt nu på slutet. Med tanke på att de tre senaste matcherna har spelats i E.ON så kan det väl mycket väl vara så att isen ställer till problem? Man har oavkortat tränat i E.ON senaste veckan, dessutom tre matcher på 5 dagar...

Jag undrar jag.


Svarskommentarer

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Vi får väl flytta träning och matcher till Lillstrimmahallen då. Kanske får vi fullsatt på matcherna också. Its a win-win situation, haha.

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Jag tror att det kan ligga nåt i det du säger.

Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.


Härligt att vi kan skylla på isen. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer