1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293551

Sv: Martin Sonnenberg
Frella: Det snackas om ca 300-350 KKR/månad.
Vilket såklart är en rejäl slant.

Inte många VD:ar i sverige som tjänar de pengarna...

Svarskommentarer

Sv: Martin Sonnenberg
Patrick Polly: Ja dom pengarna tycker jag absolut inte TIK ska "släng bort" finns ingen spelare i elitserien som är värd dessa summor. En normal månadslön för en spelare i elitserien som i stort sett har allt betalt i veckorna när det är matcher hela tiden borde ju ligga på en sådär 40-50 000 kr. Fy fan vad man skulle kunna lägga undan varje månad om man hade den summan i lön.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer