Eftersom det verkar modernt att prata bortaresor och att skryta lite så där i smyg så vill inte jag vara sämre. Jag har varit på gigantiskt många genom åren. Nästan overkligt många. Började väl lite lätt runt 94-95. De flesta resor har varit bra, andra mindre bra. Många hemresor med en overklig glädje, många med en enorm förtvivlan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack för ordet.