Ska det va så förbannat svårt att spela snabba passningar på bladet och ska det vara så förbannat svårt att åka skridskor. Fyyyy fan va dåligt.... Röymark o 4:e kedjan får väl godkänt typ Men vart fan är finnkedjan o Hynning vad gör han på isen o varför sitter Boyce på bänken???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fyyyy fan va dåligt.... Röymark o 4:e kedjan får väl godkänt typ
Men vart fan är finnkedjan o Hynning vad gör han på isen o varför sitter Boyce på bänken???