1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1299231

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: fast är inte lidandet lite av grejen .. torsken mot modo i 7nde och hv torsken för 2 år sen är ju bland de jobbigaste ögonblicken i livet som jag minns . de har ju sin charm de med . att man kan bli så där av idrott . lika stor glädje var de då slutsignalen gick mot luleå i fjol .. tårarna kom . och de kändes som timrå tagit guld . himmel och helvete

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

...så skulle det inte förvåna mig ett dugg om Modo varit i kontakt med Sonnenberg. Det finns saker som tyder på det. Ännu mer övertygad om att så är fallet blir jag då jag läser om Modos intresse för Murley och Cooks situation i föreningen.

Mycket troligt att man byter bort Cook mot en annan transatlant, t.ex. Murley.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer