rob: Du har så rätt. Nu ska vi inte måla fan på väggen men jag är fortfarende nöjd om jag slipper våndas i en oviss kvalserie framåt vårkanten.
Fortsätt att njuta av varje plockad poäng men glöm inte att man som TIK:are är född till ett liv i missär. Denna inledning av serien resulterar bara i att vi som lider för det rödvita laget ramlar i backen hårdare än vanligt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har så rätt. Nu ska vi inte måla fan på väggen men jag är fortfarende nöjd om jag slipper våndas i en oviss kvalserie framåt vårkanten.
Fortsätt att njuta av varje plockad poäng men glöm inte att man som TIK:are är född till ett liv i missär. Denna inledning av serien resulterar bara i att vi som lider för det rödvita laget ramlar i backen hårdare än vanligt...