Jag har ju i och för sig aldrig förstått varför vi ska ha något slags jävla Hockey-FN där vi ska sitta och hålla varandra i hand och sjunga "We shall overcome" och låtsas som om vi gillar varandra. Modolider och Brynäsare ger mig ingenting, jag skulle hellre se ett stängt forum på Supporterklubbens hemsida eller liknande.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag har ju i och för sig aldrig förstått varför vi ska ha något slags jävla Hockey-FN där vi ska sitta och hålla varandra i hand och sjunga "We shall overcome" och låtsas som om vi gillar varandra. Modolider och Brynäsare ger mig ingenting, jag skulle hellre se ett stängt forum på Supporterklubbens hemsida eller liknande.