Per HApps: Alltså, Styrelsen måste ta sitt ansvar nu,, Tj kan bara inte sitta kvar,, jag är ärlig nu när jag säger att jag verkligen skäms över vad som finns kvar utav Timrå Ik.
När jag satte mig ner idag så kände jag egentligen inte ett skit. Förr innan matchstart hade man lite fjärilar i magen, lite gåshud. Nu kändes allt bara B.
Jag vet inte men jag ser ingen ljusning för klubben längre.
Linkan är för mig det största skämt som tillträtt ett sportchefsjobb.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När jag satte mig ner idag så kände jag egentligen inte ett skit.
Förr innan matchstart hade man lite fjärilar i magen, lite gåshud.
Nu kändes allt bara B.
Jag vet inte men jag ser ingen ljusning för klubben längre.
Linkan är för mig det största skämt som tillträtt ett sportchefsjobb.
Nånting nytt måste in.