250kg kärlek: Kan dom ansvariga sitta kvar nu? det är frågan.
Blir lite ironiskt med tanke på alla kommentarer, men uttrycket att "Timrå aldrig skulle varit där man är idag om det inte vore för TJ" stämmer nog rätt bra trots allt.
Skall bli både spännande o intressant att höra ur det ligger till. Nu måste korten fram.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blir lite ironiskt med tanke på alla kommentarer, men uttrycket att "Timrå aldrig skulle varit där man är idag om det inte vore för TJ" stämmer nog rätt bra trots allt.
Skall bli både spännande o intressant att höra ur det ligger till. Nu måste korten fram.