1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304127

Sv: das Boot
spud: Okej, jag kanske överdrev lite då :) Likväl kvarstår ju faktum, att spelarna tydligen är missnöjda eftersom de inte får sin pensionsdel utbetalat enligt avtal.

För övrigt märks det att kvällsblaskemurvlarna vädrar blod nu. Timrå-bashandet har tveklöst eskalerat - skulle gissa på att det finns "lobbygrupper" som gärna ser att vi åker ur och lämnar plats för exempelvis Leksand.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: das Boot
Kattgubben: Ekvationen är skitenkel, vi får in för lite pengar i förhållande till vad truppen kostar.

Men Abron och alla övriga som emot sätter sig en flytt till vilket pris som helst är bara att gratulera.

Sv: das Boot
Kattgubben: Klart dom gör,, igår fick de ju nyheter serverat på silverfat.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer