spud: Okej, jag kanske överdrev lite då :) Likväl kvarstår ju faktum, att spelarna tydligen är missnöjda eftersom de inte får sin pensionsdel utbetalat enligt avtal.
För övrigt märks det att kvällsblaskemurvlarna vädrar blod nu. Timrå-bashandet har tveklöst eskalerat - skulle gissa på att det finns "lobbygrupper" som gärna ser att vi åker ur och lämnar plats för exempelvis Leksand.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt märks det att kvällsblaskemurvlarna vädrar blod nu. Timrå-bashandet har tveklöst eskalerat - skulle gissa på att det finns "lobbygrupper" som gärna ser att vi åker ur och lämnar plats för exempelvis Leksand.
Redigerad kommentar