Ett medlemsskap i en förening är en biljett till insyn och en inbjudan till medbestämmande. Om ni är många medlemmar som har åsikter så bör ni först organisera er och sedan bestämma vilka förändringar ni vill ha till och sedan bör ni motionera till årsmötet.
När ni gjort det så gäller det att lobba bland dem ni vet brukar besöka årsmötet och som kan tänkas rösta på era förslag. Föreningsdemokrati i verkställande.
Allt annat är bara fegt och regressivt gnällande...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Naturligtvis har du rätt.
Ett medlemsskap i en förening är en biljett till insyn och en inbjudan till medbestämmande. Om ni är många medlemmar som har åsikter så bör ni först organisera er och sedan bestämma vilka förändringar ni vill ha till och sedan bör ni motionera till årsmötet.
När ni gjort det så gäller det att lobba bland dem ni vet brukar besöka årsmötet och som kan tänkas rösta på era förslag. Föreningsdemokrati i verkställande.
Allt annat är bara fegt och regressivt gnällande...