1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304166

Sv: das Boot

Anonymous: ComHem har "pairat" korten sedan länge men det gäller endast HD-kanalerna. De gamla eller "vanliga" är ej "pairade".

Sen att en privatperson är tvungen att betala *** SEK eller mer i månaden för att se sitt favoritlag spela är ju obegripligt dyrt minst sagt.


Svarskommentarer

Sv: das Boot
Riktigt kul att lokalmedia hellre skriver löpmeter om Timo o Jokela men gör en liten notis om Ekonomin, sen är allt bra igen.

Det här är väl nått som måste granskas om något.
Nej häng ut spelarna istället. Dock om deras agerande är väldigt obra.

Tyvärr är medelpads lokala tidningar alldeles för flat.

Väntar med spänning på Jimmys blogg.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer